2010年1月16日星期六

衰到!!!!!!

個圖片=.=V
這個星期真系黑到,我都無話講。

駕咁內車,還出車禍...

正確來說:人家撞我,但我承認我有唔小心。

但系系巨衰啊嘛,

睇到我還要行麥過來。

個車燈你睇不到咩???

不過,你都要賠錢概啦~~

不賠?點的!!!!

咁文概話,你就系欠著我窩,

以后會更慘概

所以都系乖乖卑我啦~

還害我被老豆惱,

其實不算惱啦,但系巨態度卑惱還慘……

冷言冷語

撞到已經好激心了嘛~

再惱我我只會更難受這==

好啦,算數

系我錯在先

被惱都系抵死~

以后駕車唔會更囂張啦

會讓人家先

退一步海闊天空的嘛~

没有评论:

发表评论